Mastercard og Live Nation: Eksklusive fordeler for kortinnehavere

mastercard Mastercard kredittkort, illustrasjosnbilde. Foto: Pixabay.

Mastercard kunngjør nå et flerårig samarbeid med Live Nation, verdens ledende live-underholdningsselskap. Partnerskapet skal skape sette søkelyset på den viktige rollen musikk spiller i menneskers liv. 78 prosent av alle konsertgjengere verden over ser på musikk som en grunnleggende del av seg selv.

Nå vil Mastercard støtte over 100 millioner kortinnehavere i deres største lidenskap, musikk, på nye og spennende måter. Dette gjør selskapet gjennom å gi eksklusiv tilgang til forhåndssalg av billetter, premiumseter og andre VIP-opplevelser gjennom priceless.com. Partnerskapet vil styrke mangfoldet av produktfordeler som allerede er tilgjengelig for Mastercard-kortinnehavere, inkludert hverdagslige verditilbud som samkjøring, matlevering, netthandel og tilgang til Priceless Experiences for reiser, velvære, kulinariske opplevelser og mye mer.

– I Mastercard søker vi stadig nye måter å berike kortholdernes liv på, i små og store øyeblikk, sier Raja Rajamannar, chief marketing and communications officer i Mastercard. – Musikk begeistrer, inspirerer og forener oss mer enn noe annet. I samarbeid med Live Nation er vi glade for å kunne bringe kortinnehaverne våre nærmere sin lidenskap for musikk gjennom dette ekstraordinære settet med fordeler.

Fra og med 1. januar 2024 vil berettigede Mastercard-korthavere få tilgang* til de nye fordelene i 19 markeder i Europa og Asia: Australia, Belgia, Danmark, Finland, Frankrike, Japan, Irland, Italia, Malaysia, Nederland, New Zealand, Norge, Filippinene, Singapore, Spania, Sverige, Taiwan, Thailand og Storbritannia. Alle fordelene vil være tilgjengelige via priceless.com, som er hjemsted for et utvalg av Priceless-opplevelser innen mat, velvære, underholdning og sport, og i markeder over hele verden. I tillegg vil fordelene være tilgjengelige i mobilbank-appene til utvalgte samarbeidspartnere.

– Vi er glade for å samarbeide med Mastercard og hjelpe kortinnehaverne deres med å oppleve favorittartistene sine som aldri før, sier Russell Wallach, Global President for Live Nation Media & Sponsorship. – Samarbeidet vårt vil ikke bare skape minner for livet for Mastercard-kortinnehavere, men også gi enorm markedsføringsstøtte til artister og konserter over hele verden, noe som skaper en varig kontakt med publikum i mange år fremover.